Hej, halloj!

Halloj! Några av er kanske trodde att jag dött medan andra kanske kom ihåg att jag ju sitter fast i examensarbete-träsket just nu. Parallellt med alldeles för många andra saker att göra. Det blev bara tvärpaus på bloggen och tyvärr, tyvärr kommer det nog vara rätt dött fram till juni.

Jag ville bara säga hej, helloj till alla nya gillare och toppenkul att ni har hittat hit! För det roliga är att jag fått typ sju nya gillare på facebook under tiden som jag inte skrivit något! det kanske betyder att folk gillar mig allra bäst när jag inte skriver? 🙂

Jag läser litegrann i allafall och kommer ha ett ton med obloggade böcker när sommaren kommer, men hellre det än bloggade böcker och ingen uppsats. Jag har också kulturat mig och varit på Cirkeln-filmen, sett dansföreställning på Stadsteatern och sett Thåström ❤ på Annexet. Jag har varit sportmamma och stått i snålblåst och bevittnat fotboll och jag har varit kalasmamma och hållit kalas för 19 barn, som tur var tillsammans med en till mamma. Sen har jag gjort lite hemliga saker, jobbelijobbat och så det tristaste av allt: jag har influensat mig en hel vecka. Jag tror jag såg åtta filmer då och annars kollar jag typ aldrig på film. Jag tittade t.o.m. på Frost, ensam, utan barn!

Så där ser livet ut här just nu, hoppas ni alla har det bra och jag längtar efter bloggvärlden!

2 reaktioner på ”Hej, halloj!

Lämna en kommentar