Tisdagsutmaning: Något att längta efter

Precis efter att jag basunerat ut mina planer/önskningar för min kulturvår så kommer Kulturkollo med den passande frågan:

Vilka 3 kulturella upplevelser under 2017 längtar du efter?

Så jag får plocka ut en topp tre…

  1. Utan tvekan Depeche Modes konsert! Jag längtar kolossalt mycket!
  2. Urban Connection på Dansens hus (utan att ens veta programmet)
  3. Arise Amazons på Orionteatern vilket jag tror blir en särdeles makalös upplevelse

En bok då sa ni? Well: Hemmet av Mats Strandberg såklart!

 

7 responses to “Tisdagsutmaning: Något att längta efter

  1. Depeche Mode? Var? När? Hur har jag missat detta?!

  2. Friends Arena 5 maj vilket är starten på en ny världsturnė!

  3. Åh, Depeche Mode! Jag såg dem för lääänge sen (1986?), fantastiskt! Jag skulle gärna se dem igen live någongång.

  4. Bra upplevelser att se fram emot!

Kommentera

