Wishlist Wednesday – Livet & patriarkatet

Wishlist WednesdayWishlist Wednesday handlar om att vi ska dela med oss av böcker vi gärna vill lägga vantarna på! Jag tyckte att det kunde vara en bra grej för mig att hoppa på i år då jag i princip inte får läsa andra böcker än de i min hylla.

Recensioner av Livet & patriarkatet har svämmat över mitt bloggflöde på sistone och jag har blivit supernyfiken. Hur ska jag bäst lösa detta nu med tanke på årets (redan två gånger tullat på) inköps- och lånestopp? Jag brukar å andra sidan vara bra på att vänta och jag kan alltid roa mig under tiden med Maria Svelands Hatet vilken jag har oläst i hyllan. Men i januari, då…

livet-patriarkatet

Kommentera

