Lördagskonsert och svaga höfter

Söndagen har ägnats åt soffsitteri, inköp av nya löparskor (sköna OCH snygga!), promenad med Styrkelabbets pod i lurarna och MYRTL routine. Jag fick lite ont i höften igår på mitt långpass och har (såklart) googlat mig fram till att jag säkert har en lite svag höft. MYRTL routine är ett miniprogram som stärker just höften. Bokläsningen har varit helt åsidosatt under hela helgen vilken istället gått i musikens tecken. Igår var vi på Maggios konsert på Stadion och hon var mestadels bra men den jag helst ville se och som också rockade stenhårt var såklart Miss Li. Jag bjuder på en skamligt dålig bild och hänvisar den intresserade till hennes Instagram för där finns fina bilder. Inga recensioner på just hennes spelning har jag hittat men jag kan intyga att det var en 45 minuters fullfjädrad rockkonsert!

 

miss li

Kommentera

