Proust på ingång

Nästa bok i bokcirkeln Stäppvargarna BK blir Prousts På spaning efter den tid som flytt (del 1). Jag älskar diktatorsystemet (vi turas om att välja bok) vi införde för en tid sedan då det blir så vitt spridda genrer och typer av böcker vi läser! Jag valde Väggen senast och till nästnästa gång (då det är min tur igen) har jag inte ännu bestämt mig.

Till vår nästa träff behöver vi nu i alla fall hitta ett kvällsöppet ställe i Stockholm som serverar Madeleinekakor och tips mottages tacksamt!

2 responses to “Proust på ingång

Kommentera

