Hett i hyllan: Depeche Mode – en biografi

hettihyllanBokdivisionen hakar på Monikas inläggsserie Hett i hyllan där man bekänner sina heta synder i form av hyllvärmare!

Depeche Mode – en biografi av Steve Malins köpte jag på bokrean på nätet i mars 2012. Jag tänker mig att jag är en person som gillar biografier men när jag tänker efter så har jag genom livet typ läst om Nancy Spungen, Malcolm X och Ian Curtis. DM är hur som helst ett av mina stora favoritband och jag fullkomligen     s m ä l t e r av Dave Gahans sångröst men trots detta så har jag ännu inte läst den. Men jag kommer att göra det!

depeche-mode-en-biografi

 

3 responses to “Hett i hyllan: Depeche Mode – en biografi

  1. Men oj, den här boken visste jag inte ens fanns. Jag gillar också Depeche Mode🙂

  2. Depeche Mode har gjort en hel del bra musik. Vore intressant att läsa den boken.

Kommentera

