Hett i hyllan: Den drunknade

hettihyllanBokdivisionen hakar på Monikas inläggsserie Hett i hyllan där man bekänner sina heta synder i form av hyllvärmare!

Den drunknade av Therese Bohman köpte jag på bokrean på nätet i mars 2012 då den kostade 20 kr och helt enkelt lät intressant. Så här fyra år senare så har jag igen aning om vad den handlar om men har sett den omnämnas på bloggar då och då och oftast i positiva ordalag har jag för mig i alla fall.

En snabb googling berättar för mig att det handlar om människor, relationer och lite hemligheter. Det låter absolut som något för mig så jag förstår varför jag köpte den!

den-drunknade

 

One response to “Hett i hyllan: Den drunknade

  1. Den har jag hört talas om, ganska mycket, men har nog själv aldrig lockats av den. Det är skönt att det finns sådana böcker också🙂

Kommentera

