Wishlist Wednesday – The Winds of Winter & A Dream of Spring

Wishlist WednesdayWishlist Wednesday handlar om att vi ska dela med oss av böcker vi gärna vill lägga vantarna på! Jag tyckte att det kunde vara en bra grej för mig att hoppa på i år då jag i princip inte får läsa andra böcker än de i min hylla.

Jag skrev det redan häromdagen: Efter att på en månad ha slukat del 3-5 av A Song of Ice and Fire (Game of Thrones) så längtar jag sjukt mycket efter del 6 The Winds of Winter och del 7 A Dream of Spring. Det verkar ta typ 5 år för honom att få ut en bok men då den senast kom 2011 ska det väl vara dags snart. Mina favoriter är såklart Arya & Tyrion!

(Och ja, det är torsdag idag men jag hann inte med!)

Kommentera

