Hett i hyllan: Arseniktornet

hettihyllanBokdivisionen hakar på Monikas inläggsserie Hett i hyllan där man bekänner sina heta synder i form av hyllvärmare!

Arseniktornet av Anne B. Ragde köpte jag på nätet i januari 2012 av den anledningen att Anne B. Ragde var en av dem som verkligen, verkligen gav mig läslusten tillbaka efter mååånga år av lästorka. Jag fick böckerna BerlinerpopplarnaEremitkräftorna och Vila på gröna ängar av en vän och fullkomligt slukade och älskade dem! Det var så härliga personbeskrivningar och familjerelationer och norsk landsbygd och lite Köpenhamn med Swarovski och ja, ni hör ju själva hur bra de är! Trots detta har jag ännu inte läst något mer av denna norska författare men det är väl vad 2016 är till för?

arseniktornet

 

3 responses to “Hett i hyllan: Arseniktornet

  1. Denna har jag faktiskt på min nyfiken-på-lista🙂

  2. Pingback: En smakebit på søndag: Arseniktornet | Bokdivisionen

Kommentera

