Wishlist Wednesday – En enda risk

Wishlist WednesdayWishlist Wednesday handlar om att vi ska dela med oss av böcker vi gärna vill lägga vantarna på! Jag tyckte att det kunde vara en bra grej för mig att hoppa på i år då jag i princip inte får läsa andra böcker än de i min hylla.

I förrgår presenterade Simona Ahrnstedt omslaget till den tredje och sista delen i hennes nya romance-serie. Jag hade aldrig läst romance, eller ens trott att jag var intresserad, innan jag fick hennes debutbok (som jag älskade!). Nu har jag läst alla hennes fem böcker och ser fram emot denna som kommer i augusti. Ni läser väl hennes blogg förresten? Den handlar om allt från katter och tedrickande till hemskheter som händer i världen.

en enda risk

 

Kommentera

