Vinter med Kulturkollo #avslut

Idag blev det ett #avslut på julens godis då jag åt upp de allra sista saltlakritskolorna. Jag gör alltid en liten sats godis så att de inte ska bli för mycket och knäcken, fikonbollarna och rocky roaden tog slut under jullovet men den här saltlakritskolan var ett nytt recept så jag körde på hela mängden för enkelhets skull.

Det här har varit första riktiga arbetsveckan efter lovet och den har präglats av trötthet, en del träning och absolut noll bokläsning. Nu hoppas jag på att få till ett avslut på läsningen av Allt jag inte minns i helgen.

Kommentera

