Vinter med kulturkollo #vintersport

Sporta ska man göra året om och jag tog tag i mig själv igen på juldagen när det gäller detta. Nu har jag skrivit mitt examensarbete och kommit in i mitt nya jobb så nu har jag inga som helst hinder längre och dessutom känner jag mig ovanligt motiverad. Den nyaste sporten jag lagt mig till med är yoga och om man gör det på vintern så är det väl en #vintersport? Om ni är sugna så måste ni bara kolla Yoga with Adriene på youtube!

Igår var jag också ute på en löptur men jag tog i lite för mycket på klädfronten (det var ju ändå -11) och blev väldigt varm. Jag ville ju bara använda min längdskidåkningsjacka och dito handskar eftersom att det inte har varit längdskidåkningsnömängd här i huvudstaden på flera år. Men skridskor åkte jag häromdagen för det har vi en fuskfryst bana till även om man nu kanske kan våga sig ut på sjöar om den här kylan håller i sig!

2 responses to “Vinter med kulturkollo #vintersport

  1. Älskar Adrienes yogaklasser! Hon är så himla bra!

Kommentera

