Wishlist Wednesday – Det är något som inte stämmer

Wishlist WednesdayWishlist Wednesday handlar om att vi ska dela med oss av böcker vi gärna vill lägga vantarna på! Jag tyckte att det kunde vara en bra grej för mig att hoppa på i år då jag i princip inte får läsa andra böcker än de i min hylla.

Jag vet inte riktigt varför men jag har varit sugen på Martina Haags Det är något som inte stämmer ett tag nu. Det är inte så att jag har specifika intressen i hennes skilsmässa men jag har läst idel lovord om boken och så har ju varenda rulltrappevägg varit tapetserad med reklam för boken under julen. Så det kanske egentligen bara handlar om ett begär som planterats i mitt undermedvetna? Hur som helst var jag så sugen på den att jag laddade ner och läste Heja, heja i mellandagarna bara för att få läsa något av henne vilket jag aldrig gjort.

det-ar-nagot-som-inte-stammer

Kommentera

