Vinter med kulturkollo #is

Jag har funderat flera vintrar på detta med icebugs och i år slog jag till. Nu hoppas jag på lite fler dagar med isiga vägar så att jag får använda dem ordentligt också!

icebugs

2 responses to “Vinter med kulturkollo #is

  1. Snygga. Även jag har slagit till på ett par och väntar nu på hala gator.

    • Jag körde ett varv idag då det såg isigt ut utanför huset men på gång- och cykelvägen var det jättefint renplogat! Haha, bra för alla som kan halka men tråkigt för mig att springa nästan hela turen på asfalt.

Kommentera

