Hett i hyllan: Pilotens hustru

hettihyllanBokdivisionen hakar på Monikas inläggsserie Hett i hyllan där man bekänner sina heta synder i form av hyllvärmare! Just idag blev jag förvånad över att Monika lade ut ett Hett i hyllan-inlägg på en lördag och det tog mig ganska många timmar att inse att det ju bara är torsdag. Så kan det gå när man har läslov!

Pilotens hustru av Anita Shreve fick jag av en vän i april 2011. Vännen gillade den och tyckte att jag skulle ha den helt enkelt. Sedan dess har den stått där i hyllan och framtiden får utvisa huruvida den blir läst eller inte. Jag googlade runt lite på den nu och det verkar vara en ganska enkel bok som kanske skulle passa när man ligger hemma sjuk någon gång.

 

pilotens hustru

2 responses to “Hett i hyllan: Pilotens hustru

  1. Det där med att vara veckovill känner jag igen, det är extremt jobbigt när andra i ens närhet är på en helt annan veckodag än en själv🙂

Kommentera

