Hett i hyllan: Shantaram

hettihyllanBokdivisionen hakar på Monikas inläggsserie Hett i hyllan där man bekänner sina heta synder i form av hyllvärmare!

I februari 2011 köpte jag Shantaram av Gregory Roberts för en billig penning. Det var många bloggare som skrev om den vid tillfället och bland annat En bokcirkel för alla (har jag för mig) vars tips jag brukade gilla. Det är en rätt omfångsrik bok och det har liksom inte blivit av att jag tagit itu med den ännu, det där intresset för brottslingar har inte infunnit sig. Det är snarare för Indienskildringarna jag är nyfiken och kanske bör boken helst läsas en het sommardag?

shantaram

 

 

4 responses to “Hett i hyllan: Shantaram

  1. Jag gillade den här boken. Början är helt underbar. Nu var det ju ett tag sedan jag läste den, men vad jag minns så kommer det en rejäl bit i mitten som liksom inte hör dit. Den var inte jättetrist eller så, bara onödig🙂

  2. Den där har jag också liggande oläst i hyllan🙂

Kommentera

