Sommarlov med Kulturkollo: #skugga #aktivitet #augusti

På sommaren är #skugga och jag är bästa kompisar. Jag är inte gjord för sommarsol och värme och har därför inte lidit alltför mycket av sommarens frånvaro av dessa. Jag har då dessutom kunnat springa på dagtid vilket jag normalt inte fixar sommartid. Andra #aktiviteter jag ägnat mig hyfsat mycket åt denna sommar är cykling och styrketräning. Det är så skönt att jag bara ska jobba och inte plugga längre så att jag förhoppningsvis kan ta med mig mina nya träningsvanor in i hösten. #Augusti kommer innebära jobbstart på nytt jobb med nya arbetsuppgifter så jag gissar att jag kommer vara vansinnigt trött de flesta kvällar och jag hoppas att det blir lite skönlitterär läsning gjord också. En annan aktivitet jag planerar att återuppta är ju Art Journaling och jag håller på att göra i ordning mitt skrivbord till en skapandehörna för att lätt kunna sätta mig och jobba när andan faller på. Som ni kanske förstår har jag aldrig tråkigt!

Kommentera

