Sommarlov med Kulturkollo: #nyutgivet

som-eldJag älskar allt som Sara Lövestam gör och väntar just nu på att hennes senaste bok (och första ungdomsbok) Som eld, ska trilla ner i brevlådan. Det ska bli riktigt skön läsning hoppas jag! Detta påminner mig ju om att jag glömt bort hennes Sanning med modifikation som kom i våras och som ska vara lite deckaraktig. Det är nog själva deckaraspekten som fått mig att tveka men jag har för mig att Sara själv i någon intervju sa att det inte är en deckare (men jag hittar såklart ingen källa på det nu). Jaja, hur som helst så ska jag i väntan på Som eld genast klicka in mig på bibblan och se om jag hittar deckare-eller-inte-boken för allt Sara rör vid blir ju till guld!

 

Kommentera

