Sommarlov med Kulturkollo: #juli

Juli kommer att innehålla tre dagars jobb, de allra sista på nuvarande arbetsplatsen, och sen semester! Den kommer förhoppningsvis ägnas åt mina vanliga intressen plus att jag har tonvis med saker och papper att rensa och strukturera bland. Jag har ett par recex som jag försöker vässa av och sen tänker jag bara läsa precis vad som helst. För en gångs skull orkar jag inte försöka företa mig att skapa läslistor och det känns bra det med. Annars gillar jag listor men just nu har jag dem på så många andra plan.

Juni kommer avslutas med att jag läser färdigt Tillbaka i stallet. Denna härliga, suktande bok som fick mig att anmäla mig till ridskolekön redan igår istället för att vänta ett år som mitt förnuft sa. Om jag ens får en plats under detta läsår så handlar en ridlektion ändå bara om kanske totalt tre timmars aktivitet från start till mål. Jag fixar nog mitt nya jobb på de resterande timmarna av veckan! 

2 responses to “Sommarlov med Kulturkollo: #juli

  1. Grattis till nytt jobb och jag håller tummarna för att du ska få plats på ridskolan!

Kommentera

