Ny chans att se Liv Strömquist tänker på dig

Såg precis Liv Strömquist tänker på dig som ligger på SVT Play fram till den 16 februari, om nu någon skulle ha missat det. Jag tyckte det var riktigt, riktigt bra och jag är inte direkt typen som skrattar högt åt tv och teater men småfnissade gjorde jag en hel del. Även om det var många av sakerna som togs upp som var sjuka så hade jag det där leendet på läpparna ända fram till slutorden. Då kände jag liksom hur hjärtat vreds om och jag blev så illa till mods.

Jag fick inte (medvetet) nys om föreställningen förrän i vintras tror jag. Jag hade ju sett att den gick men inte lagt någon vikt vid det. När jag väl blev nyfiken så hade jag ingen möjlighet att se den, alla föreställningar låg på, för mig, fel datum eller var utsålda. Döm om min (glada) förvåning när jag nyss upptäckte att den ska gå i höst igen och genast köpte jag en biljett! Sedan insåg jag också att jag inte kommer att ha några läxor fr.o.m. juni utan kommer att ha tonvis med fritid och att jag kan gå ännu mer på teater och göra andra roliga saker!

 

3 responses to “Ny chans att se Liv Strömquist tänker på dig

  1. Åh, bra tips! Ska verkligen se! 🙂

  2. Pingback: Liv Strömquist tänker på dig | - | Bokblomma

Kommentera

