Hurra jag vann!

Jag har deltagit i en hel drös tävlingar på sistone och det gav utdelning idag. Lotten fyller själv år idag (in och gratta) och drog då vinnarna där jag vann första pris! Det betyder att jag kommer att få både Innan jag brinner av Gaute Heivoll och Huset mittemot av Alex Haridi hem i brevlådan. Just Innan jag brinner har jag haft på min att läsa-lista ganska länge nu efter att just Lotten fick mig at bli intresserad av den i samband med hennes recension av den! Huset mittemot var en av de böcker jag uppmärksammat i vårkatalogen.

huset-mittemot innan jag brinner

Kommentera

