Utlottning hos Lotten

Lottens bokblogg fyller fyra år och lottar ut massor av böcker. Själv vill jag helst vinna Innan jag brinner av Gaute Heivoll för den har Lotten skrivit så fint om för länge sedan att jag varit nyfiken sedan dess. Jag vill också gärna vinna Huset mittemot av Alex Haridi som jag sneglat på i vårens utgivningskatalog.

Lotten vill också veta vilken bok jag ser mest fram emot att läsa 2015. Allra mest vet jag inte riktigt men jag är bra nyfiken på Johannasviten av Patrik Rochling & Li Östberg som jag fick hem häromdagen.

Du kan tävla fram till kl 24 nu på söndag 18/1.

innan jag brinnerhuset-mittemot

Kommentera

