Vilken bok missade jag 2014?

Efter att ha läst drösvis med årsbästa-inlägg kan jag inget annat än att konstatera att den totalt unisont megahyllade bok jag måste läsa i år är:

Jag heter inte Miriam av Majgull Axelsson

jag-heter-inte-miriam

9 responses to “Vilken bok missade jag 2014?

  1. Ja! Den rekommenderar jag verkligen. Så bra. De är bästa läsupplevelsen 2014.

  2. Det är nästa bokcirkelbok för min del! (: Jag är väldigt nöjd med att det föll på den (hoppas att jag tycker likadant när jag väl börjar läsa den)! (; (:

  3. Ja,gör det! Jag satte den som årets bästa bok 2014!

  4. Då blir det du och jag i år. Jag hann inte läsa den förra året men kan å andra sidan läsa den lika väl i år.

Kommentera

