Spännande julkampanj

Efter att ha outat mitt serieintresse häromdagen och dessutom upptäckt att Sincerely Johanna gjort detsamma så var jag hos Galago och tittade och råkade impulsklicka på deras erbjudande om ett års prenumeration inkl två böcker plus en bonusbok och allt för en billig penning. Så nu blir det verkligen serieåka av nästa år! Jag valde Kunskapens frukt av Liv Strömquist och Hur man botar en feminist av Nanna Johansson och hoppas att jag även får bonusboken som är Johanssons Skönhetskalender för 2015.  Om du vill läsa mer om Galagos julkampanj kan du göra det här.

2 responses to “Spännande julkampanj

  1. Vad skoj de två har jag också men de är än så länge olästa. Ska bli skoj att läsa vad du tycker om dem sen.

Kommentera

