En missad bloggfödelsedag (igen)!

Precis den här tiden förra året upptäckte jag att jag missat att bloggen fyllt år. Verkar bli en tradition. Om den inte ska upprepas kanske jag bör almanacksföra bemärkelsedagen fast förra året skrev jag å andra sidan så här: ”måste nog anteckna detta någonstans” så det kanske bara är att acceptera traditionen. Man kan väl fira x år och en dag-födelsedagen också?

Så hur som helst har bloggen nu fyllt hela 3 år (och en dag) så då säger vi Hurra i efterskott i år igen!

Firade gjorde jag genom att plugga, baka pepparkakor men också faktiskt äta koreanskt julbord. Det var mycket skaldjur, som jag äter, och lite kött, som jag inte äter. Jag provade dessutom, aningen tvekande, ostron för första gången men bestämde mig raskt för att det var den sista gången. Det var inte äckligt men heller inte gott så det känns bara onödigt att äta.

Inte heller det här året kommer jag att vara storsint och fira med tävlingar eller dylikt. Kanske, kanske nästa år när jag (förhoppningsvis) har mig examen i hand. Den som orkar hänga med ett år till får väl se…

 

 

2 responses to “En missad bloggfödelsedag (igen)!

  1. Grattis i efterskott!

Kommentera

