Lucka 5 – Den vidunderliga kärlekens historia

julkalender 2014

Det kanske blir lite fånigt att säga det men Den vidunderliga kärlekens historia läste jag i början av den kärlekshistoria som jag ännu idag befinner mig i. Jag hade haft en lång period av ickeläsning och hade precis träffat denna gamla bekanta, på facebook såklart, som bodde längst ut på en tunnelbanelinje. Jag bodde naturligtvis nästan längst ut på en annan tunnelbanelinje. Hemma hos honom scannade jag av bokhyllorna och jag tror bestämt att han då rekommenderade denna Vallgren. Jag tog den med mig på tunnelbanan hem och kunde sedan knappt slita mig från den lille dvärgens äventyr. Det är till och med så att det var denna bok som på allvar satte fart på mitt läsande igen vilket så småningom drev mig rakt in i bokbloggandet! Det här är en av de böcker som jag gärna läser om någon gång i framtiden.

Jag har tyvärr inte bloggat om boken då det är en preblogg-bok!

Ge den till: Någon som behöver vara med om ett fantastiskt äventyr!

den-vidunderliga-karlekens-historia

2 responses to “Lucka 5 – Den vidunderliga kärlekens historia

  1. Den boken är faktiskt en av mina favoriter!

Kommentera

