Tävlingstips på två bra böcker!

Jag veeet att det bara är fåglar på bloggen just nu men ibland ofta tar livet över! Nu är jag bara tre innedagar på högskolan, en fågeltenta, en tekniktenta, en biologitenta och en inlämningsuppgift vardera i te, ke, fy och bi ifrån att få sommarlov från skolan och sen är det bara ett år kvar till examen! På jobbfronten är jag bara 12 arbetsdagar ifrån elevernas sommarlov och sen har jag ett par spridda jobbveckor men jag kommer åtminstone att ha en del semester. Mer än på flera, flera år faktiskt.

Med detta vill jag säga att det kanske kommer en tid för bloggen också! I sista sekund är iaf detta inlägg där jag vill tipsa om att en av mina favoritbloggar, och dagarna går, lottar ut Fyren mellan haven av M.L. Stedman med tävlingsdeadline kl 24:00 ikväll! Detta är en bok jag sneglat på länge och jag skulle gärna se den i hyllan min.

En annan bok som ovan nämnda blogg gillat är Kvinnan på övervåningen av Claire Messud. Även denna bok fick jag upp ögonen för tidigt i våras och man har faktiskt vinstchans på den hos Akademibokhandeln just nu och en vecka framåt. Kommentera på deras facebook-sida eller mejla tavling@akademibokhandeln.se och berätta varför just du ska vinna.

Kommentera

