Bokblogg utan bokrecensioner men med troll

Nästan 2,5 månad in på det nya året lyckades jag alltså publicera min första recension. Är det fortfarande en bokblogg jag har då? Jo, det tycker jag nog men det har länge gått någon sorts troll i mina recensionstankar och jag bara drar mig för att skriva dem hela tiden. Trots att jag startade bloggen som en läsdagbok. Men det kanske har vänt nu? Jag får hoppas på det och att vi snart kan få se ett litet recensionsmaraton här.

20140313-070917.jpg

Bild hämtad från http://bitsocialmedia.com/2013/07/23/slaying-the-troll/#_

Just det här trollet är ett s.k. Internet-troll, alltså någon som skriver inlägg bara för att provocera eller dryga sig, men hen får tjänstgöra som ett recensionstanke-troll här hos mig!

2 responses to “Bokblogg utan bokrecensioner men med troll

  1. Jag skrev min första recension sen jag börja blogga igen igår så jag förstår precis vad du menar. 🙂

Kommentera

