Läsplanering mars 2014

Precis som i februari har jag inte så stora planer. Förhoppningsvis ska jag dock få fler än två böcker lästa nu när kalasperioden är överstånden och det dessutom faktiskt ser rätt lugnt ut på skolfronten.

Just nu är jag en (för) liten bit in i månadens bokcirkelbok Kanada samtidigt som jag läser rec.exet Kungens barn. Jag har ännu inte tagit tag i rec.exet Kanuld på mammutslätten och siktar på att få dessa rec.ex lästa då fler är på ingång. Som i februari vill jag gärna jobba lite på mina egna utmaningar men jag har ingen direkt plan utan ser vad jag blir sugen på när läge ges helt enkelt. Bästa tricket för mig att få upp lässuget är att blogga av gamla böcker vilket jag lustigt nog, då jag driver en bokblogg, verkar dra mig för!   

Kommentera

