Läsplanering januari 2014

Läsplaneringen för januari 2014 är så gott som synonym med Projekt Recensionsexemplar med två tillskott: min i hamn rodda reservation av Nyckeln samt Sisterland vilken är månadens bokcirkelbok med Stäppvargarna BK. Det här är mer än vad jag kommer att hinna läsa men jag gör så gott jag kan så får det som blir över skjutas på februari helt enkelt!

  • Den levande av Anna Starobinets (mars 2013)
  • Tur gånger tre av Sheila Turnage (mars 2013)
  • Gustava & Tex och den heliga cirkusstrutsen av Martin Widmark m.fl. (april 2013)
  • Tisdagskvinnorna av Monika Peetz (maj 2013)
  • Kungen kommer av Jo Salmson (maj 2013)
  • Jag har lagt min sjukdom på dig av Karin Tidbeck (juni 2013)
  • 1989: leva eller överleva av Linda Skugge och Sigrid Tollgård (nov 2013)
  • Jag glömmer aldrig Pascal & Ingen vanlig sommar av Linnéa Berglund (dec 2013)
  • Nyckeln av Mats Strandberg och Sara Bergmark Elfgren
  • Sisterland av Curtis Sittenfeld

Med den här planeringen så låtsas jag inte om att jag kommer ha skolböcker att läsa också.

Kommentera

