60 böcker att längta till

Förkyld och trött med en självgående nybliven 11-åring och en snäll sambo som aktiverat den spralliga sjuåringen har jag tillbringat en stor del av dagen att gå igenom Svensk Bokhandels vårkatalog. Det var första gången för mig då jag för ett tag sedan hoppade på något erbjudande av typen betala-en-spottstyver-för-digital-tillgång-till-svb och det var både roligt och svettigt! Omkring 30 intressanta böcker i vuxenkatalogen hittade jag, jag påmindes om ett tiotal pocket och slutligen nosade jag upp ca 20 barn- och ungdomsböcker. Vilka böcker jag föll för delar jag nog med mig av allt eftersom det närmar sig utgivning.

2 responses to “60 böcker att längta till

  1. Det ska bli intressant att se vilka titlar du föll för. För egen del tyckte jag att det var en blek vår vi går tillmötes bokmässigt och hittade inga titlar som jag känner att dessa får jag inte missa.

Kommentera

