Tomtens bokliga klappar

Jag önskar mig aldrig direkt någonting men får alltid ett par klappar ändå. Av Tomtemor fick jag igår Stenhjärtat av Katarina Wennstam. Jag har läst en Wennstam förut och det är inte direkt min typ av bok men Tomtemor måste vetat vad hon gjorde ändå för igår var jag så slut när jag lade mig att jag kände att det enda jag orkade läsa var just denna bok!

20131225-105413.jpg

Av de små tomtenissarna (mina barn) fick jag den finaste anteckningsboken. Nu måste jag bara komma på vad jag ska skriva i den också!

20131225-105528.jpg

4 responses to “Tomtens bokliga klappar

  1. Den där anteckningsboken har vi kikat på i affären. Klart HP-inspirerad 🙂 Jag är sugen på att läsa Wennstam men undrar om man kan börja med Stenhjärtat eller om man ska börja från början i hennes serie…

    • De är ju fristående hennes böcker, tror jag i alla fall. 🙂 Jag vet faktiskt inte om hon har samma poliser och så med men jag tror definitivt att du kan börja med vilken du vill!

  2. Läcker anteckningsbok. Det är ju också en pryl man inte kan ha för många av 🙂

Kommentera

