fiktivnovember del 3

Jag svarade på fråga 2 lagom sent så därför svarar jag på fråga 3 supersent.

Fråga 2: Berätta om årets bästa dag!

Precis som med fråga nr 2 så har jag tänkt fram och tillbaka på detta och jag är inte helt säker på att jag kan plocka ut en enda enastående dag. Alla dagar där jag hinner umgås med min familj är mer eller mindre bra dagar. I somras tog vi tåget till Göteborg, bodde på hotell och njöt av Liseberg en dag och Universeum den andra dagen. Bägge dagarna blev toppen och framförallt Liseberg var en riktig höjdare för mina barn. Mamma blev blötast i Kållerado, äldste sonen (och mamma) åkte berg och dalbana med loop för första gången, yngste sonen kunde åka massor med saker (över 130!) och sambon njöt allra mest av Carl-Einars show, vilken vi andra såklart också gillade. Dessutom var vädret toppen så blöta mamman torkade ganska fort.

Några få dagar till hinner du också vara med och tävla så klicka in dig till Fiktiviteter!

One response to “fiktivnovember del 3

  1. Mamma blir alltid blötast i Kållerado 😉 Vi hade också en jättefin resa till bla Göteborg i somras!

Kommentera

