Årets tre på tre!

Pocketlover har dragit igång Tre på tre igen och jag bestämde mig tidigt för att vara med och läsa 3 x Oksanen. Sedan jag bestämde det har jag insett att jag inte hinner så mycket som jag önskar men jag går i alla fall in i utmaningen med en förhoppning om att lyckas. Sen så kan jag ju kanske lova mig själv att detta blir årets sista utmaning!

Jag har länge varit nyfiken på Oksanen och tyckte detta var ett bra tillfälle att kasta mig över henne. Jag ville läsa dem kronologiskt och så här ser min planering ut:

  • Sep: Stalins kossor
  • Okt: Baby Jane
  • Nov: Utrensning

stalins kossorbaby janeutrensning

 

10 responses to “Årets tre på tre!

  1. Denna författare har jag inte hört tals om tidigare, skämskudde på det? Men ska bli intressant att se vad du tycker sen 🙂

  2. Ah, riktigt bra läsning du har framför dig….men frågan är om du orkar ta in alla tre efter varann, ganska tuffa saker att läsa om.

  3. Har baby Jane och utrensning hemma, ska bli kul att se vad du tycker 🙂

  4. Spännande. Läste Utrensning i den Nordiska utmaningen och jag gillade den oväntat mycket!

  5. Kul att du är med, jag ska heja fram dig hela vägen! 😉

Kommentera

