Vind i seglen, skepp o’hoj

Det har varit lite motigt på sistone men nu är jag på banan igen. Det där lite tråkiga som inträffade för ett tag sen har nu blivit till något bra istället. Nedskärningar på jobbet ledde till att jag, och fler med mig, blev uppsagda pga arbetsbrist. Jag sökte nya jobb och skrev idag på för en tjänst som lärare i förskoleklass, precis det jag utbildar mig till! Det kommer bli fantastiskt roligt!
Desutom låg den här damen i brevlådan och väntade på mig. Nu är allt på topp!

20130617-234414.jpg

7 responses to “Vind i seglen, skepp o’hoj

  1. Grattis och välkommen åter 🙂

  2. Så där är det, motgångar är förklädda chanser! Och jag älskade den boken!

  3. Vad roligt och skönt att vara på banan igen. Jag ska också läsa den boken (genom Booked).

Kommentera

