Tips om utlottningar av tyskt och nobelt!

Emellanåt känns det som att mitt deltagande i bokbloggarsfären består mest i att kolla om jag själv haft någon besökare, scrolla igenom alla bloggar jag besöker och så stjärnmärka några inlägg i Readern för att kunna kommentera längre fram. Ibland blir det där längre fram väldigt långt fram så att inläggen hinner bli inaktuella eller jag glömmer bort vad det var jag ville säga. Idag har jag i alla fall städat i min stjärnmärkt-lista med följden att jag vill tipsa om två tävlingar:

Hos Nobelprisprojektet kan du tävla om tre urtjusiga utgåvor av några av Josefins egna nobelfavoriter. För att vara med ska du knäcka de tre svåra frågorna (utan att kika på övriga deltagares svar!) och så välja en bok som du vill vinna! Sista dag för deltagande är 26 april.

Hos Bokmoster kan du tävla om fyra böcker av tyskspråkiga (såklart!) författare. Du behöver bara berätta för Bokmoster vilken eller vilka (man kan få en lott per bok) bok du vill ha och så är du med och tävlar! Kl 21 på världsbokdagen den 23 april dras vinnarna.

2 responses to “Tips om utlottningar av tyskt och nobelt!

Kommentera

