Hurra en bokvinst!

Efter att ha suttit och somnat hela kvällen över Pedagogisk utvärdering som styrning: en historia från präster till PISA så var det fantastiskt upplyftande att jag lyckades vinna en bok hos Malins bokblogg! Boken ifråga är Amanda Hellbergs Döden på en blek häst. Jag har ju läst om Hellberg på många ställen nu men tvekat lite utifall att det är deckarvarning på den. Till slut tog dock  nyfikenheten överhand och jag skrev in henne på min att läsa-lista. Så fantastiskt lägligt då att lyckas vinna en bok. Nu är bara frågan: måste jag läsa Styggelsen först eller kan jag gå direkt på denna?

2 responses to “Hurra en bokvinst!

  1. Jag har inte läst Styggelsen och det funkade bra ändå. Jag har läst fler därefter eftersom Styggelsen inte har funnits på mitt bibliotek, så det är den enda av henne som jag inte har läst ännu.

    Jag gillar ju inte deckare men den här boken verkligen älskade jag! 🙂

Kommentera

