Livet efter Reader

Klickar in mig på min Google Reader och möts av ett meddelande att Reader ska upphöra 1 juli i år. Så var ska jag läsa alla bloggar sen då?

Förslag?

10 responses to “Livet efter Reader

  1. Det närmaste du har är väl egentligen Bloglovin. Vet ej om det finns några fler liknande sidor faktiskt :/

  2. Jag har Blolovin och där har de nu gjort reklam att man kan föra över alla bloggar från Google reader enkelt.

  3. Jag undrar samma sak. Har inte riktigt ”tänt” på Bloglovin, men kanske det är en vanesak.

  4. Undrar också och känner lätt panik…

  5. VAAaaaaa!? Kommer vi att överleva?

  6. Jag provade Bloglovin’ men gillar faktiskt bättre ”Reader”-funktionen på WordPress.

  7. Tack för tips allihop och nej Josefin, jag tror nog att det här kan innebära slutet för oss alla. Det kanske kommer någon ny smart bloggläsare snart då. I väntan på det får jag undersöka Bloglovin.

Kommentera

