Pressbilder

Nu ska jag kasta sten i glashus för är det något jag är totalt värdelös på så är det att vara photogenique. Jag kan dock inte låta bli ibland att undra hur de har tänkt när de väljer en viss pressbild. Det här är en sådan som får mig att fundera. (som dock konstigt nog ser lite bättre ut här än på riktigt) Varför är hon så bekymrad? Har hon precis genomgått något traumatiskt eller är hon bara less på att fotograferas? Ibland ler man med bara munnen men här är det ingenting som ler, varken ögon eller mun. Har hon instruerats att se casual ut? Det är något med hennes ögon som får mig att känna att hon är olycklig.

2 responses to “Pressbilder

  1. Ja nu när det säger det så ser jag det också. Hon ler inte med ögonen som Tyra Banks skulle säga.

Kommentera

