Välkommen ut på löptur

Läste ut AnnaMaria Janssons Välkommen ut på andra sidan idag. Recension kommer den 21 januari men jag ville bara meddela Sandra i boken att jag idag kom ut på min första löprunda på ca två månader. Tack för peppen!

7 responses to “Välkommen ut på löptur

  1. Är det en av alla dessa ”motivation till att ut och springa böcker”? I så fall är jag nyfiken! 🙂

    • Nja, inte renodlat så. Jag blev mer inspirerad till att ta mig i kragen bara! Murakamis bok om löpning är väldigt peppande! Sen har jag Born to run i hyllan som jag inte hunnit läsa ännu.

  2. Haha, det här inlägget gjorde mig superglad! Många hälsningar författaren, AnnaMaria

  3. Pingback: Strålande glatt | okejskriv

Kommentera

