Något nytt, något rosa och samma typsnitt

DSC_0440

Säg hej till mina nya böcker som trillat in under veckan! Jag ser otroligt mycket fram emot bägge två och har redan börjat på Tillbaka till henne. När jag lade ihop dem för den obligatoriska fotograferingen noterade jag såklart typsnittet. Är det månne det som drar i mig?

Överst ligger Tillbaka till henne av Sara Lövestam, fantastisk författare, och underst Välkommen ut på andra sidan av AnnaMaria Jansson, svensk kvinnlig debutant!

2 responses to “Något nytt, något rosa och samma typsnitt

  1. Välkommen ut på andra sidan är jag också nyfiken på! Såg i vår lokaltidning att hon har sina rötter här där jag bor, i Vargön.

Kommentera

