Topp Tio läsrelaterade mål 2013

Veckans lista får mig att leta i mina nedplitade mål och utmaningar då den har rubriken:

Top ten reading goals for 2013

  1. Läsa hela Harry Potter-serien, på engelska
  2. Läsa tre klassiker innan 30 april
  3. Läsa fler böcker på engelska.
  4. Läsa fler utomeuropeiska böcker.
  5. Läsa någon bok från varje världsdel.
  6. Läsa sådant jag vill läsa.
  7. Läsa massor av svenska debutanter.
  8. Läsa ofta.
  9. Läsa mycket.
  10. Läsa!
4 responses to “Topp Tio läsrelaterade mål 2013

  1. Jag gillar dina mål, speciellt de tre sista punkterna 🙂

  2. Vilken Potter-box blev det? Kommer det bilder? Jag vill också köpa en box men vet inte vilken.

Kommentera

