Tävla hos Mimmimariesböcker!

Mimmimariesböcker har fyllt hela två år och ber därför om boktips i utbyte mot bokvinster. Trots att jag själv inte  läst den så tyckte jag såklart att hon ska läsa Tillbaka till henne av Sara Lövestam eftersom att böcker om kvinnoöden och historiska böcker uppskattades. Själv vill jag vinna novellerna!

2 responses to “Tävla hos Mimmimariesböcker!

  1. Grattis! Du har en vinst att hämta hos mig. Mejla mig din adress så kommer den på posten. mimmimarie@yahoo.se

Kommentera

