Boktjuven fyller år – in och tävla!

Bara dagarna yngre än denna blogg men betydligt större är Boktjuven som fyller ett år imorgon! Hurra, hurra, hurra, hurra!

I juletid ska man ge och få va? Eftersom jag precis givit vill jag såklart vara med om att få, så självklart tävlar jag hos nämnda Boktjuv.

Får jag en extra smörlott när jag berättar att jag gick med i gruppen  Fantasy/SF för innan jag såg tävlingen? 🙂

I alla fall skrapar jag ihop hela sex lotter genom att skriva en kommentar, skriva ett blogginlägg, gilla på facebook och som sagt gå med i gruppen här ovan.

In och tävla du också, tävlingen avslutas kl 24 den 13 december.

Kommentera

