Vinnaren är…

Jag tänkte att jag skulle göra det enkelt för mig att utse en vinnare med hjälp av random.org. Först skrev jag in alla hugade tävlanden:

dragning del 1

Därfter bad jag datorn välja åt mig:

dragning del 2

Så grattis Fabulerat! Det enda kruxet är att du faktiskt inte önskade dig något? Återkom till mig snarast med adress och vad du vill ha så ordnar jag det pronto! Stort grattis!

2 responses to “Vinnaren är…

  1. Wow! Vad kul att jag vann! Jag önskar mig Oates ”Blonde” för den tänker jag att jag borde läsa.

Kommentera

