11/22/63 har landat i läsehögen

Som om övriga böcker i att läsa-högen inte skulle vara tillräckliga bestämde vi till sist att sommarens bokcirkelbok för Fika & bokprat blir 11/22/63 av Stephen King. Det var länge sedan jag läste Kingen och så har jag ju också varit sugen på att läsa lite mer på engelska. Jag har bläddrat lite i den och den verkar faktiskt väldigt lättläst. Problemet nu är bara att jag har flera böcker som jag vill läsa NU och dessutom har jag flera intressen som jag äntligen har tid för. Jag jobbar bland annat på ett hemligt virkprojekt och så pågår såklart Talisman-partiet fortfarande.

20120626-180150.jpg

Kommentera

