En kylskåpsrelaterad bok

Då kör vi. Femton böcker!

1 En bok som har med något som alltid finns i vårt kylskåp att göra.
Jag gillar frukost. En helgdag kan jag precis som hoberna lika gärna ta en andra frukost istället för lunch. Det andra målet måste inte vara lunch. Och hör sen!

4 responses to “En kylskåpsrelaterad bok

  1. så sant så, kom nyss från Skottland och åt ägg och bacon till frukost, mums.

  2. ochdagarnagar

    En novellsamling av Jonas Karlsson som jag missat! Tack för tipset, säger en som inte gärna äter frukost alls…

  3. Frukost är inte min grej heller. Ska något ätas två gånger får det bli lunch.

  4. En med mig och två emot! Jag behöver lite frukoststöd här! 🙂

Kommentera

