Murakami i mängder

Jag har länge gått och väntat på 1Q84 i pocket. Både ettan och tvåan finns ju nu tillgängliga men jag ville liksom köpa alla tre på en gång tänkte jag. Kanske för att jag vet att jag har svårt att låta bli en Murakami som finns hemma och jag vill läsa dem alla i ett svep. I lördags upptäckte jag dock att ettan och tvåan endast kostar 35 kr på adlibris just nu. Vilket fynd! Det måste innebära att jag sparar mellan 4-9 kr per bok (jag vet inte vad de kostade innan)! 🙂

Inte nog med det. När vi gick ner på lokala videouthyrningshaket för att köpa lite godis pågick en stor outlet av hyrfilmer för 20 kr styck. Jag tittar oerhört sällan på film men vi rotade runt lite iaf och jag sa till sambon att den enda film jag vill se just nu är Norwegian Wood och den finns säkert inte här. Precis när jag inte orkar rota runt längre så sticker sambon fram ett ex av just precis Norwegian Wood!

2 responses to “Murakami i mängder

  1. ochdagarnagar

    Du har en riktig godispåse framför dig! Filmen var oerhört vackert filmad och böckerna är skön läsning! Jag samlar ihop mig för att läsa del tre just nu. Maken har läst och enligt honom så måste jag!

Kommentera

