Jag är ingen diktator

men av någon anledning fick jag bestämma bok till nästa bokprat igen.

Vi diskuterade Himmel och helvete igår. Någon hade inte hunnit läsa, någon kände att det inte varit riktigt rätt bok just nu, någon tror jag gillade och någon älskade precis som jag. Förundrades över det magiska språket och hur mycket som kunde bli sagt med så lite text.

Nästa gång då? Jo då får jag äntligen tummen ur att läsa Vi ses på Place de la Sorbonne eftersom det var det förslaget jag sålde in hos de andra. 

Kommentera

