Bland vantar och skalpeller

Idag var en sjukt regnig dag. Jag satt på bussen mot jobbet och hade lagt mina vantar i knät för att de skulle hinna torka lite. Surfade på mobilen och fastnade för Swedish Zombies recension av Skalpelldansen. Den gjorde mig intresserad och jag anammade tipset om e-boken för endast 19 kr hos dito.se. Saknade dock ett konto där så jag fick fiska upp VISA-kortet ur väskan och knappa in alla detaljer. Klev leende av bussen med ett ex. av Skalpelldansen i mobilen medan vantarna fortsatte resan nerputtade i smutsen på bussens golv.

4 responses to “Bland vantar och skalpeller

  1. Tur boken inte var så dyr så har du råd att köpa nya vantar också. Eller så kan vi få lite vårvärme istället!

    • Det var billiga H&M-fingervantar men man kan ju också se det som att boken nu blev 10-20 kr dyrare för att jag måste köpa nya vantar. Jag väljer alternativet att hoppas på vårvärme och lånar ungarnas vantar vid behov istället…

  2. Wow! Nu känner jag mig ju riktigt inflytelserik! =P Skitkul!

Kommentera

